Pages

sâmbătă, 21 decembrie 2013

Corul

Pe cand eram in generala am facut parte dintr-un cor. Profesorul de muzica ne informase despre existenta acestuia si recomandase celor interesati sa se inscrie. Se apropiau sarbatorile de iarna si ma gandeam ca aveam sa dau lovitura. Ca vocea mea se va remarca din multime.
Dupa ore, m-am dus catre sala indicata, am ocupat un loc intr-o banca si am asteptat sa vina profesoara. Imi imaginasem ca se vor desfasura cel putin 2-3 ore de cantat. Neintrerupte. Nu a fost tocmai asa. Profesoara a venit. I-a « ascultat » la solfegiu pe noii veniti. Surprinzator, nu parea foarte impresionata de vocea mea. A cantat cateva colinde. Apoi, dupa ce le-a scris pe tabla (ah, ce bine ne-ar fi prins un xerox), am mai cantat de vreo doua ori impreuna. Si aici s-a incheiat participarea mea la cor. Caci nu mai stiu din ce motive profesoara nu a mai reusit sa-l tina si nici inlocuitor nu i s-a gasit.

Insa o privesc ca pe o realizare. Pentru o perioada, ce-i drept, scurta am fost intr-un cor. Cum sa pot uita asta ?! Si tocmai de aceea atunci cand sunt vesela ingaim: « Just hear those sleigh bells jingling, / Ring ting tingling too/ Come on, it’s lovely weather/ For a sleigh ride together with you ».

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu