Pages

marți, 7 iulie 2020

Urma, 2019


Ei bine, nu pot începe altfel decât să vă spun că acest film este absolut minunat! Mulți dintre voi știu cât de mult îmi place să mă țin la curent cu ce mai este nou în cinematografia românească, iar acest film chiar m-a impresionat. Firul narativ al poveștii prezintă multe și interesante schimbări de situație. De fapt, chiar aceste aspecte mi-au plăcut despre film, tocmai când te gândeai că te-ai prins cum stă treaba.... poc, se schimbă totul!
'Urma' prezintă povestea dispariției lui Anton, un pianist. Spectatorii sunt purtați odată cu Mihnea, polițistul care îi investighează cazul, pe urmele ultimelor vizite onorate de către artist. Mihnea este jucat de actorul Teodor Corban, pe care am învățat să-l apreciez de când l-am văzut jucând în filmul 'De azi înainte' (2012).
Cu cât are mai multe conversații despre Anton, cu atât Mihnea realizează că povestea acestuia este tot mai bizară. Spectatorii explorează ultimele locuri și îi cunosc pe ultimii oameni cu care a luat Anton contact înainte de dispariție. Un element care transformă total povestea este chiar relația frate-soră prezentată în film, o relație pe care o veți găsi cel puțin tulburătoare.
În plus, mi-a plăcut faptul că filmul are o construcție circulară, revenind la imaginea cu care a început, și astfel subliniind frumusețea naturii prezentate.
Vă recomand cu mare drag filmul 'Urma' 2019. Știu că-mi veți mulțumi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu