Pages

luni, 23 august 2021

Tu pentru ce ești recunoscător astăzi?


Eu sunt recunoscătoare pentru că nepotul meu de 12 ani insistă de fiecare dată să mă așez lângă el când stăm la masă. Iar când îl iau de mână, îmi învăluie cu degetele mâinii lui mâna mea într-un fel care îmi confirmă că dragostea n-are nevoie de prea multe cuvinte iar sentimentul de siguranță rezidă chiar în acea atingere simplă.

A, și mai sunt recunoscătoare pentru ceva, pentru inteligența lui emoțională. Nu de puține ori felul lui de răspunde la anumite situații mi-a adus atât de multă bucurie și admirație încât m-a lăsat fără cuvinte.

Eu cred că ne suntem datori cu câteva ședințe de gimnastică emoțională o dată la câteva zile. Să ne oprim și să ne gândim ce ne bucură sufletul, ce ne emoționează și ce ne motivează să continuăm activitățile zilnice. Propun o serie de exerciții:

Exercițiul 1. Jocul recunoștinței.

Cu siguranță există un lucru, o ființă în viața ta pentru care ești recunoscător. Întinde mușchii memoriei și lasă relaxarea să te cuprindă.

Exercițiul 2. Jocul bucuriei.

Indiferent de ești sau nu acum bucuros, privește înapoi spre un moment ce te-a bucurat sau amuzat. Trage aer în piept. Râzi de parcă ți s-ar întâmpla din nou, chiar acum.

Exercițiul 3. Jocul de-a v-ați ascunselea.

Privește pe fereastră către un punct îndepărtat. Ascunde toate grijile în spatele acelui punct, de parcă ai pune o traistă grea pe care ai tot purtat-o pe umeri. Apoi, ridică-te din locul unde ai stat.


Repetă alternativ ori de câte ori e nevoie. Dar des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu