Pages

duminică, 19 iunie 2022

Învață să-ți asumi reușita!

Priveam interviul de mai jos cu actorul minunat Richard Dreyfuss. Chiar vă recomand din toată inima să-l vedeți și voi, vă va lumina în multe feluri.


Mi-a plăcut în mod particular când Richard Dreyfuss povestește despre un moment în care și-a complimentat un prieten. Acesta i-a răspuns că performanța actoricească nu i se datorează lui, ci muzei. Richard i-a răspuns: Dă-o încolo de muză! Când joci prost, tot muza e la mijloc?

Nu m-am gândit niciodată așa. Când reușim în vreo reprezentare artistică, tindem să atribuim reușita muzei. Și eu, ca scriitor, fac asta. Ori de câte ori cineva mă complimentează pentru cărțile mele sau pentru ce scriu, răspund că totul i se atribuie muzei.

Așadar, învățați să vă atribuiți reușita vouă, indiferent de arta pe care o reprezentați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu