Pages

vineri, 22 noiembrie 2019

Blondele ar trebui să poarte albastru


Cu siguranță că vă pricepeți la culori. În special, dacă sunteți femei. Ați învățat cu ușurință pe vremea când erați mici și vă jucați cu culori sau văzând combinațiile pe care le făceau mamele voastre, prietenele ei, mătușa faină sau oricare alt model pe care l-ați avut în viață.

Acum, să fiu sinceră, nu am preconcepții cu privire la culori. Din partea mea, totul este posibil și multe amestecuri pot fi făcute. Dar ce am sunt sezoane. Da, ați citit bine. Sezoane în care culorile își dispută supremația asupra hainelor din dulapul meu, iar uneori ajung să trăiască în bună pace unele cu celelalte. De pildă, am o veche poveste de dragoste cu culoarea verde-smarald și galben, chiar și cu roșu și portocaliu, dar mă găsesc în deosebit de strânsă legătură cu culoarea albastru.

Hai să vă explic! Pe când eram mică, eram blondă. O fetiță drăgălașă, cu păr creț (da, modestia m-a împins să scriu lucrurile acestea) care nu mai contenea din zâmbit. După o vreme, culoarea părului meu a suferit schimbări, devenind șaten închis. Însă tatăl meu m-a inclus mereu în lista doamnelor cu părul deschis la culoare. Și încă o mai face. 
Mi-amintesc vivid cum mi-a zis, pe când făceam cumpărături de haine și întâmpinasem problema culorilor, că blondele ar trebui să poarte albastru. Le vine mai bine. Pe atunci, eram la liceu, iar problema culorilor n-avea prea mare importanță. Dar, totuși, acele cuvinte mi-au rămas în memorie.

Ani și ani după această întâmplare, mi-am colorat părul blond. Era ceva la care visam de pe când aveam 19 sau 20 de ani și Shakira era la modă. Doar că nu am avut curajul să-mi deschid atât de mult culoarea părului. Totuși, temerea că mi-aș distruge părul a scăzut din intensitate și îmbunătățirile constante ale produselor de vopsire a părului mi-au dat curaj. 

Așa că, iată-mă aici, din nou, blondă. Port culori preferate, dar mă surprind adesea cumpărând haine albastre. Ultima achiziție fiind o geacă de iarnă de un albastru-regal, precum se zice.
Ei bine, trebuie să ne ascultăm părinții, nu-i așa?!
Blondele ar trebui să poarte albastru. Și, de fapt, de ce nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu