Pages

duminică, 28 ianuarie 2024

Totul veșnic

Am ascultat prima dată CD-ul O întâmplare a ființei pe când elevi alergau în jurul meu și-mi spuneau să-l opresc că e prea trist.

Așa că am început să le cânt despre fericire și strada Speranței la parter. Copiii s-au amuzat, au învățat cântecul și l-au cântat și acasă, iar părinții s-au amuzat și ei.

Dar CD-ul l-am luat acasă și l-am ascultat. Și mi-a plăcut foarte mult. Împletirea cântecului cu poezia este absolut minunată. Luați și ascultați cele de mai jos și lăsați-vă purtați de vocile extaordinare ale Leopoldinei Bălănuță și Narcisei Suciu – vă previn, are să tremure carnea pe voi.

Leopoldina Bălănuță - din păcate, niciunul din poemele recitate în album nu se găsesc pe internet. Unul din preferatele mele este Poemul femeii care iubea primăvara de Magda Isanos. Mai jos o regăsiți pe Leopoldina Bălănuță recitând Liniște de Lucian Blaga.


Narcisa Suciu – Ai fi putut să fii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu