Pages

sâmbătă, 1 iulie 2023

Aviosli

Ascultam la radio o emisiune cu doi invitați.

Primul invitat și-a prezentat melodia nou lansată și a încheiat cu why not?! (de ce nu?!). Ceea ce mi s-a părut extraordinar ca argument. Apoi, a continuat celălalt invitat, tot om din lumea muzicii: da, ne-am gândit să facem acest proiect pentru că aviosli...

Și aici mi s-a oprit discul. Era dimineață, e drept, și m-am gândit că de aia nu înțeleg sau poate că omul folosise nu știu ce termen muzical de care nu aveam știință. Apoi, am realizat că invitatul vrând și el să fie cool precum precedentul a zis ceva în engleză.

Mulți dintre noi nu mai suntem în stare să vorbim fără să adăugăm un cuvânt în engleză (chiar dacă unele cuvinte în română reflectă mai bine ce dorim să zicem sau sunt mai scurte decât cele englezești). Slavă celor care încă mai depun eforturi să vorbească româna!

Și cinste celor de la Taxi, ce mare dreptate aveau și nu înțelegeam atunci pe deplin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu