Pages

marți, 5 iulie 2022

Lucruri pe care nu vreau să le fac


Am început să revăd serialul After Life (Viața de Apoi) (2019), care m-a impresionat foarte mult și pe care nu contenesc să-l recomand celor care nu l-au văzut.

În primul episod, există un moment în care personajul principal Tony spune că s-a săturat să tot facă lucruri pe care nu vrea să le facă. Și m-am gândit, oare nu e valabil pentru noi toți?!

 

Am tras aer în piept și am realizat că am o listă întreagă de lucruri de care m-am săturat (fie că sunt participant activ sau nu):

1. Să-i văd pe incompetenți cum scapă netrași la răspundere

2.  Să-i văd pe aceștia de mai sus râzându-mi în față pentru că au scăpat netrași la răspundere

3.  Să fiu martor la cruzime, stupiditate și superficialitate

4. Să fiu trasă la răspundere pentru ceva ce n-am făcut, mai ales când am făcut

5. Să fiu supusă la dublu standard

6. Să mă repet întruna

7. Să nu fiu luată în serios

8. Să pierd timpul

9. Să fiu trasă la răspundere pentru că sunt proactivă și sugerez schimbări

10. Să fiu supusă la un tratament agresiv din partea altora


Dar voi, ce lucruri v-ați săturat să faceți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu