Pages

miercuri, 30 martie 2022

Reinventarea roții

Cum se face, cum se drege, mă găsesc adesea râzând pe la colțuri, ca orice cârcotaș care se respectă. Azi domnul Goagăl a vrut musai să mă ispitească cu un site de haine. E drept, îmi plac rochițele. Și m-a nimerit la fix. Denumirea, însă, m-a dat pe spate – rochie de domnișoară de onoare.

Hai, că ne-am rezolvat pe viața asta!

Curând, o să bage ăștia și rochia de nașă (la coafură, știm deja că s-a stabilit; tot sarmalele îs la putere) sau de soacră (mică, mare, după posibilități).

Față în față cu descoperiri ca aceasta, mă găsesc adesea fără cuvinte și, normal, mă duc în ajutor pe la alții. Să-mi explice, dragii de ei, că n-am luat-o chiar de tot pe arătură.

N-am mai râs așa de când am văzut că au inventat ăștia blugii girlfriend. Să ne înțelegem, dar. Tot pentru fete sunt și ăia. Pesemne că obiectul vestimentar trebuie că a fost inventat după ce o prietenă a fost în vizită și a plecat, din greșeală sau nu, cu blugii gazdei. Nu credeți?!

Eu zic să vă feriți blugii. Și s-aveți grijă pe cine invitați în casă. Nu de alta, dar să nu văd reclamă la vesta de verișoară.

Eu am fost de treabă și v-am avertizat! Păi, se poate....?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu