Pages

vineri, 26 noiembrie 2021

Scrisoare către Moșu’


Vorbeam cu sora mea la telefon și nu mai știu de ce, dar am ajuns la smartphone. La viața mea fără el. Nepotul, ascultând cu sârg conversația (eram pe speaker) și dând dovada clară că ne moștenește grav, sări cu o soluție – Spune-i să-i scrie lui Moșu’!

Sora mea: De ce?

Nepot: Să-i aducă smartphone.

 

Sora mea: Păi, n-auzi că ea nu vrea!

Nepot: Aa, ei lasă, să-i scrie oricum.

 

Așa că, dragă Moșule, îți scriu. E drept, a trecut tare mult timp de când ți-am scris ultima dată și nici nu mai știu dacă pot să-mi scriu dorințele precum o făceam odat. Scurte, la obiect și prea puțin justificate. Așa că iartă-mi stângăcia cu care îți scriu azi.

 

Dragă Moșule,

 

Eu nu vreau smartphone. Deloc.

Dar vreau - chiar tare – momente dintre acelea de care mi-ai mai adus. Ălea, în care ne hăhăim fantastic cu ai mei dragi.

 

Drum lin către noi!

Tușa lu’ Nepot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu