Pages

marți, 5 martie 2019

Cum să impresionezi


Probabil că v-ați gândit mereu că sunt suficiente metode de a impresiona lumea. Eu, una, mă gândesc că are de-a face cu modul în care acorzi atenție. De la cum privești până la cât de mult înțelegi sau vrei să înțelegi din ce ți se comunică.
Anii cu care mă laud sunt formați din experiență. De tot felul, mi s-a zis. Însă știu că cel mai mult și mai mult mă pricep să fac oamenii să zâmbească. Poate că încă nu e târziu să devin și actriță. Dar până una-alta, sunt scriitoare. Iar scriitorii, pe lângă scris, lansări de carte, semnare de autografe și discursuri, mai dau și interviuri.
Am eu norocul acesta de-a mă găsi aflată de prieteni. Adicătelea, mă găsesc ei pe mine când am cea mai mare nevoie de dânșii. Și uite așa și povestea de astăzi. Cu interviul.
Vă rog, luați de vă delectați - click.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu