Pages

miercuri, 17 mai 2023

Acasă


Muzica populară înseamnă acasă. Dar nu în spațiu și timp, ci în ocrotirea pe care o simt ori de câte ori o aud. Sigur, am preferințe și sunt melodii pe care le tot ascult și care, da, mă transpun într-un anumit spațiu sau timp. Dar sentimentul care mă încearcă este greu de pus în cuvinte. Da, uneori cuvintele au și ele limitările lor. Și n-am să fiu tocmai eu supărată pe ele.

Și că tot îmi plac mie listele. Să enumăr, zic, mai jos câteva din melodiile care-mi aduc oamenii, momentele, spațiile înapoi, precum o ramură pe care o dai la o parte să treci și apoi revine la loc.

Gheorghe – bucătărie de vară, sat, bunic

Dă, mamă, cu biciu'n mine – tata și pick-up; seară cu o prietenă dragă râzând

Când văd vremea c-a trecut – acasă, tata, pick-up

Cine bate seara la fereastramea – marea

De cine mi-e dor și sete – București, un fost coleg fan al cântului lui Liviu Vasilică; mama, că și ei îi place Liviu Vasilică

Mai ții minte măi dragă Marie – râsete și copilărie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu