Pages

vineri, 24 septembrie 2021

Momente la cumpărături de cărți

Am vizitat Slovenia în vara aceasta.

A fost o experiență frumoasă și ne-am bucurat de peisaje și oamenii locului.

Liubliana este într-adevăr foarte frumoasă, dar la Maribor am găsit ceea ce căutam, cărți ale autorilor sloveni traduse în limba engleză.

Am intrat într-o librărie frumoasă din Maribor și am rugat-o pe vânzătoare să mă direcționeze către raftul cu autori sloveni traduși. A fost destul de mirată, iar când m-am apropiat de casă să plătesc pentru cărțile de mai jos, m-a întrebat:

- A, ați cumpărat doar cărți scrise de autori sloveni. Lucrați aici ca profesoară de limbă engleză?

- Nu, i-am răspuns. Sunt turist, dar sunt deosebit de interesată să descopăr scriitori de pe oricare meleaguri merg.

Acel zâmbet. Un amestec de mândrie, umilitate și bucurie. Nu poți avea inimă de piatră în ceea ce privește acel zâmbet.

Și ca experiența să fie cu atât mai frumoasă, am găsit un breloc cu rasa mea favorită de câini.

(Iubesc câinele meu din rasa West Highland White Terrier)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu