Pages

duminică, 3 februarie 2019

Inspiraționale

Voi cum reușiți să vă remontați?
Eu colecționez citate și poze. Am un fișier în Word în care tot adaug citate pentru zile bune și mai puțin bune.
Dintre poze, îmi place să cred că aceasta m-a găsit pe mine:
(sursă foto: https://me.me/i/if-you-expect-the-world-to-be-fair-with-you-5722040)
(Să te aștepți ca oamenii să fie corecți cu tine pentru că și tu ești corect cu ei este ca și cum te-ai aștepta ca un leu să nu te mănânce pentru că tu nu mănânci carne de leu...)


Iată mai jos topul colecției mele de citate:

"Je veux tout de la vie, être une femme et aussi un homme, avoir beaucoup d'amis, et aussi la solitude, travailler énormément, écrire de bons livres, et aussi voyager, m'amuser, être égoïste et aussi généreuse… Vous voyez, ce n'est pas facile d'avoir tout ce que je veux. Or quand je n'y parviens pas, ça me rend folle de colère".
---- Simone de Beauvoir à Nelson Algren, 3 juillet 1947
(Vreau totul de la viață, să fiu și femeie și bărbat, să am prieteni, dar să mă bucur și de solitudine, să muncesc mult, să scriu cărți bune, dar să și călătoresc, să mă simt bine, să fiu egoistă, dar și generoasă... Vedeți, nu prea este ușor să ai tot ce vreau eu! Iar când nu obțin toate acestea, devin extrem de furioasă.)

“The world ain’t all sunshine and rainbows. It is a very mean and nasty place, and it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain’t how hard you get hit; it’s about how hard you get hit, and keep moving forward.”
-- Rocky Balboa in Rocky, 1976
(Lumea aceasta nu este plină doar cu lucruri bune. Este un loc în care se găsesc răutăți și oameni afurisiți, care te vor îngenunchea și vor încerca să nu te lase să te ridici, dacă le permiți. Tu, eu sau oricine altcineva nu te va lovi la fel de tare precum viața. Iar esența nu este despre cât de tare ești lovit; este despre cât de tare ești lovit, însă continui să mergi înainte.)

Charles Bukowski: "We're all going to die, all of us, what a circus! That alone should make us love each other but it doesn't. We are terrorized and flattened by trivialities, we are eaten up by nothing."
(Cu toții vom muri, fiecare dintre noi. Ce circ! Numai acest lucru ar trebui să ne facă să ne iubim mai mult, dar asta nu se întâmplă. Suntem terorizați și flatați de trivialități și ne consumăm pentru nimic.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu