Pages

joi, 19 ianuarie 2017

Despre apreciere

Am auzit pe cineva zicând odată că un artist capătă o valoare mai mare de abia după ce a murit. Cu tristețe, remarc acest lucru și la noi în țară. Îi ignorăm pe cei contemporani nouă, însă îi deplângem atunci când i-am pierdut dintre noi.
Cum am crescut cu "Dacă doriți să revedeți...", mă găsesc mai mereu prin luna ianuarie căutând videouri cu vechi momente vesele. Toma Caragiu se găsește printre primele mele căutări.
Aici și aici puteți revedea și dumneavoastră.



A început c-un elefant
Și cu-a sa bizară trompă.
Ușor, ușor s-au prăvălit de prin ecran
Și au plecat în trombă.

În jur, de atunci, e junglă.
Și n-are cine să semneze
Căci vine-acu în vervă
Un alt alai să ne însenineze.

N-am găsit altă rimă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu