Pages

sâmbătă, 25 iulie 2020

K.I.S.S. (Keep it simple, stupid – parafrazat: Fii la obiect, blegule)

(Copyright: Gary Sandoz - Unsplash)

Când ești tânăr, ești în constantă căutare de modele de viață de la care să aduni învățături. Unii își dau seama de acest lucru, alții nu.
Dar dacă ești norocos, ai putea găsi inspirație în oameni și situații din jurul tău. Povestea lui K.I.S.S.’ (Keep it simple – parafrazat: Fii la obiect, blegule) este un astfel de exemplu.
Doar câteva din așteptările mele s-au împlinit cu privire la ce îmi doream de la studiul în cadrul unei facultăți. Dar am avut câțiva profesori care m-au inspirat și de aceea mă consider norocoasă.
Una din vorbele de duh cu care am rămas de la unul dintre acești profesori mi-a fost călăuză peste ani. Și mi-a plăcut tocmai pentru că eram de părere (și încă mai sunt) că este esențial să nu complici lucrurile inutil.
Când te găsești îngropat de detalii fără număr, încearcă să le simplifici. La școală, mi s-a zis că am un stil laconic. Din când în când, încă mai fac uz de el deoarece consider că este foarte important să vorbești clar și concis despre subiect și să nu amețești oamenii cu prea multe detalii.
Mai mult, așa am învățat ‘să-i miros’ pe cei care jucau teatru fals. Până la urmă, este așa cum a spus odată Albert Einstein: dacă nu poți explica ceva în termeni simpli, înseamnă că nu îl înțelegi suficient de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu