Pages

joi, 4 mai 2023

Te cinstim, dragă Vlad!


Opera lui Vlad mi-e inspirație în toate zilele anului, dar în ziua aceasta mereu un pic mai mult.

Luați de vă hrăniți buna dispoziție cu un fragment de-ale lui din „Unchiul Andi-detectivul și nepoții săi”:

 

‚ ......... 

Parcă n-am văzut-o eu pe nevastă-mea cum îmi prepară cafeaua cu lapte! Pune două lingurițe de lapte praf, adaugă apă din belșug, cacao, și gata.

Ce-i drept, îmi rămâne de rezolvat o problemă din cele mai serioase. Și anume, cum s-o conving pe vacă să fabrice laptele de-a dreptul sub formă de praf.

În orice caz, viitorul va decide și-n această dificilă chestiune.

Apoi am procedat la spălarea Vițicii. Tot cu furtunul. După care am uscat-o cu cearceaful meu de baie. I-a plăcut enorm. Chiar mi-a mestecat peste un sfert din el. Însă, când a venit clipa s-o mulg, n-a mai dat pic de lapte.

Prea vrusesem s-o modernizez brusc. Dar nu disper. Chiar am să-ncerc s-o conving să mănânc un kil de cacao, înainte de mulsoare. Și-atunci, sunt sigur, voi putea servi ostrogoților cacao cu lapte. Direct de la vacă. Știința învinge totul!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu