Pages

vineri, 10 februarie 2023

Fitness


Păsămite, nu prea înțeleg eu bine cum e cu nutriția sau mersul la sală. Și am realizat asta când, într-o seară, mă schimbam în vestiar și am văzut cum trebuie, de fapt, să te pregătești pentru mișcare. Imaginea mi s-a lipit atât de mult de retină, încât mi-e clar că doar împărtășind-o cu alții pot vedea altceva. Și ei, la rândul lor, vor afla ce nu știau până atunci.


Pentru a face sport, te pregătești așa:

  • Îți pui echipament care să-ți înlesnească mișcarea
  • Îți pui pantofi care să nu te bată, să nu te strângă și să-ți susțină bine piciorul
  • Îți strângi părul, de-l ai lung
  • De preferat, te-ai dat cu deodorant înainte
  • Îți iei apă cu tine
  • Îți iei un prosop, să-ți tamponezi fața, gâtul etc.
  • Și înainte să intri în sală, te îmbărbătezi corespunzător că nu contează că n-ai ultimul răcnet de jegări (precum am văzut eu scris într-un catalog acum vreo 25 de ani și de atunci doar așa le pot spune egărilor) sau cea mai cool bustieră, ai venit acolo să te miști, nu să iei premiul pentru cel mai bine îmbrăcat

 

Și gata. Așa ați fi crezut și voi, nu?

Ei bine, nu.

Mai lipsește ceva. Am văzut eu asta la o doamnă.

Chiar înainte să părăsești vestiarul pentru a intra în sală, deschizi o pungă de chipsuri. Cuprinzi cu pumnul cât poți de mult, caști gura larg și bagi chipsurile. Și nu asta m-a surprins. Ci felul în care se îndesau chipsurile, exact la rădăcina limbii. Mi-a dat senzația că și eu aveam să fiu cuprinsă de acel câmp magnetic.

 

Dar am supraviețuit și mă găsesc aici povestind acest secret. De mai aflu altceva, negreșit vă spun.

Hai, și acum, toată lumea la încălzire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu