Experiențe nefaste la dentist? Ei bine, cu toții le-am avut. Singura diferență dintre noi și Alan Alda este că el a decis să se folosească de una dintre aceste experiențe pentru a construi unele plăcute. Această carte este un ghid simplu de parcurs pentru cei care își doresc mai mult de la ei înșiși și de la relațiile în care se implică, dar și în comunicarea cu ceilalți.
Soluția rezidă în abilitatea de a expune
lucrurile într-o manieră simplă și mi-a plăcut tare mult că pe tot parcursul
acestei cărți această idee revine în buclă. Bineînțeles, însoțită de ideea că trebuie
să avem în vedere să ne adresăm pe înțelesul oamenilor cu care interacționăm
(și aici mă refer la vocabular, experiență).
Mi-am luat notițe pe când citeam și mai
jos veți găsi lecțiile cu care doresc să încununez citirea acestei cărți.
Aruncați un ochi peste ele, poate vă sunt de folos și vouă.
“Comunicarea este uneori caracterizată și de
interacțiuni în care nu se folosesc cuvintele.”
“Responsabilitatea reușitei transmiterii
mesajului către receptor îi revine persoanei care vorbește, și nu persoanei
care ascultă.”
“Comunicarea funcționează doar în cazurile în
care înțelegi despre ce îți vorbesc.”
“Fiți atenți la ce sunteți atenți.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu