Pages

luni, 8 februarie 2021

Recomandare cinematografică

Când un mare actor trece în neființă e greu să explici de ce ești trist. Mai ales când nu l-ai cunoscut, dar simți că a împărțit atât de multe lucruri cu tine încât e nedrept să trebuiască să-ți descrii tristețea.

Nu sunt eu în măsură să analizez performanțele actoricești, însă Robin Williams îmi pare greu de înlocuit. Și, de fapt, nici nu caut. Dacă tot am încerca să înlocuim pierderile, nu am mai câștiga nimic – sau cel puțin nu nimic nou.

Christopher Plummer a plecat de curând. Dar a lăsat în urmă un tezaur a cărui valoare e greu de estimat. L-am îndrăgit din prima, când l-am văzut jucând în Sunetul muzicii. Peste ani, mi-a fost drag să-l regăsesc în diverse alte roluri.

Întreaga lui carieră cinematografică e demnă de a fi privită. Nu e film în care să nu găsești măcar un lucru, o privire, un schimb de replică, un zâmbet – cât de mici – să-ți meargă la suflet și să le păstrezi acolo.

Recomand cu drag filmul Amintește-ți. Găsesc că oamenii talentați și operele lor nu trebuie lăsate în seama uitării.

(poză preluată de aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu